ទស្សនៈវិស័យ និងផែនការយុទ្ធសាស្ត្រសម្រាប់ផ្នែកការសហការទូទៅ
ទស្សនវិស័យ និងបេសកកម្ម
ទស្សនវិស័យ:
ក្លាយជាផ្នែកមួយប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងមានសកម្មភាពច្បាស់លាស់ ដើម្បីធានាបាននូវប្រតិបត្តិការរដ្ឋបាលដ៏រលូន ការអនុលោមតាមបទដ្ឋាន និងការគាំទ្រយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់គ្រប់ផ្នែក ដោយចូលរួមចំណែកក្នុងភាពជោគជ័យរបស់អង្គភាព។
បេសកកម្ម:
ផ្តល់ការគាំទ្ររដ្ឋបាល និងសេវាកម្មទូទៅដែលមានគុណភាពខ្ពស់។
ទប់ស្កាត់ការបំពាននីតិវិធី និងធានាការអនុលោមតាមបទដ្ឋាននានា។
បង្កើនប្រសិទ្ធភាពការងារ តាមរយៈដំណើរការដែលបានធ្វើឲ្យមានប្រសិទ្ធភាព និងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា។
ជំរុញបរិយាកាសការងារ ដែលមានការរៀបចំល្អ និងឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការបុគ្គលិក។
គោលដៅយុទ្ធសាស្ត្រ និងផែនការសកម្មភាព
១. បង្កើនប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការ
ដាក់ឲ្យប្រើប្រាស់នីតិវិធីស្តង់ដារសម្រាប់គ្រប់មុខងាររដ្ឋបាល។
បង្កើតសូចនាករសំខាន់ៗ (KPIs) ដើម្បីតាមដានប្រសិទ្ធភាព និងគុណភាពសេវាកម្ម។
ធានាការបែងចែកធនធានឲ្យមានប្រសិទ្ធភាព។
២. អនុលោមតាមបទដ្ឋាន និងការគ្រប់គ្រងហានិភ័យ
ធានាការប្រតិបត្តិការដោយអនុលោមតាមគោលនយោបាយ និងបទដ្ឋានរបស់រដ្ឋ។
បង្កើតគ្រោងការគ្រប់គ្រងហានិភ័យដើម្បីចងក្រងនិងដោះស្រាយបញ្ហារដ្ឋបាល។
ចាត់តាំងការសវនកម្មប្រតិបត្តិការជាប្រចាំ ដើម្បីកំណត់បញ្ហានិងការបំពេញបន្ថែម។
៣. ប្រែក្លាយទៅជាយុទ្ធសាស្ត្រឌីជីថល
ធ្វើស្វ័យប្រវត្តិកម្មលើភារកិច្ចរដ្ឋបាលដើម្បីកាត់បន្ថយការងារដោយដៃ។
ដាក់ឲ្យប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងឯកសារទំនើប ដើម្បីធានាភាពងាយស្រួលនិងសុវត្ថិភាព។
ប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ឌីជីថលសម្រាប់ទំនាក់ទំនង ការប្រមូលទិន្នន័យ និងការគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិ។
៤. អភិវឌ្ឍន៍ធនធានមនុស្ស និងការគ្រប់គ្រងបរិយាកាសការងារ
ធានាការរៀបចំហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធការងារដើម្បីលើកកម្ពស់ផលិតភាព។
បង្កើតកម្មវិធីបណ្ដុះបណ្ដាលសម្រាប់បុគ្គលិក ដើម្បីបង្កើនជំនាញនិងវិជ្ជាជីវៈ។
ជំរុញវប្បធម៌ការងារជាក្រុម ដោយផ្តោតលើការទទួលខុសត្រូវ និងការអភិវឌ្ឍជានិច្ច។
៥. ទំនាក់ទំនង និងការចងសម្ពន្ធ័ជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធ
បង្កើតបណ្តាញទំនាក់ទំនងដ៏មានប្រសិទ្ធភាពរវាងផ្នែកការសហការទូទៅ និងផ្នែកផ្សេងៗ។
បង្កើតប្រព័ន្ធផ្តល់មតិយោបល់ ដើម្បីបង្កើនគុណភាពសេវាកម្ម។
ចងសម្ពន្ធ័ជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់ និងសេវាកម្ម ដើម្បីរកបានការគាំទ្រដែលមានគុណភាពខ្ពស់ និងថ្លៃដើមសមហេតុផល។
ផែនការអនុវត្ត និងត្រួតពិនិត្យ
អំឡុងពេលខ្លី (០-៦ ខែ): អភិវឌ្ឍន៍នីតិវិធីការងារ ការសវនកម្ម និងការកែលម្អប្រព័ន្ធឌីជីថល។
អំឡុងពេលមធ្យម (៦-១៨ ខែ): អនុវត្តបច្ចេកវិទ្យា បណ្ដុះបណ្ដាលបុគ្គលិក និងធានាការអនុលោម។
អំឡុងពេលវែង (១៨ ខែឡើងទៅ): ដំណើរការបន្តការអភិវឌ្ឍ ការកែលម្អប្រតិបត្តិការនិងការប្រកួតប្រជែងក្នុងវិស័យ។
ការត្រួតពិនិត្យជាប្រចាំតាមរយៈការវាយតម្លៃប្រសិទ្ធភាព ការផ្តល់មតិពីបុគ្គលិក និងការវិភាគរបស់ថ្នាក់ដឹកនាំ នឹងធានាថា ផែនការមានការពិភាក្សាដោយលម្អិត និងអាចអនុវត្តបាន។