អង្គភាពកិច្ចការទូទៅ – ផែនការយុទ្ធសាស្រ្ត

ការវិភាគផែនការយុទ្ធសាស្ត្រសម្រាប់ផ្នែកការចាត់ការទូទៅ
ការវិភាគផែនការយុទ្ធសាស្ត្រសម្រាប់ ផ្នែកការចាត់ការទូទៅ (General Affairs – GA) តម្រូវឲ្យវាយតម្លៃលើសមត្ថភាព គោលដៅ និងផលប៉ះពាល់របស់ផ្នែកនេះចំពោះអង្គភាពសរុប។ ខាងក្រោមជាការវិភាគលម្អិត៖

១. ទិដ្ឋភាពទូទៅនៃផែនការយុទ្ធសាស្ត្រ

ផ្នែក ការចាត់ការទូទៅ មានតួនាទីគ្រប់គ្រងនិងផ្តល់សេវាកម្មសំខាន់ៗដល់អង្គភាពដែលមិនមែនជាផ្នែកស្នូល (non-core functions)។ ការងាររបស់ផ្នែកនេះរួមមានការគ្រប់គ្រងអគារ សេវាកម្មរដ្ឋបាល កិច្ចសហការរដ្ឋាភិបាល ការប្រមូលផ្តុំ និងការគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធផ្គត់ផ្គង់។

ទិសដៅសំខាន់ៗក្នុងផែនការយុទ្ធសាស្ត្រ
ប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការ: បង្កើនប្រសិទ្ធភាពក្នុងការប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃ។
ការគ្រប់គ្រងចំណាយ: កាត់បន្ថយការចំណាយដោយរក្សាគុណភាពសេវាកម្ម។
ការអនុវត្តតាមបទដ្ឋានផ្លូវច្បាប់: ទាក់ទងទៅនឹងវិធានការរដ្ឋបាលនិងបទប្បញ្ញត្តិ។
ការបង្កើនបទពិសោធន៍សម្រាប់បុគ្គលិក: បង្កើនសុវត្ថិភាពនិងផាសុខភាពក្នុងការងារ។
ការរីកចម្រើនបៃតង (ESG Compliance): ផ្គូផ្គងនឹងគោលនយោបាយបរិស្ថាននិងសង្គម។
ការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា: ប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ឌីជីថលដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាព។

២. ការវិភាគផែនការយុទ្ធសាស្ត្រ

ក. សក្តានុពល (Strengths)

  • ផ្តល់សេវាកម្មទូលំទូលាយ – គ្រប់គ្រងមុខងារសំខាន់ៗដែលគាំទ្រការងាររបស់អង្គភាព។
  • សហការល្អជាមួយផ្នែកផ្សេងៗ – ទាក់ទងនិងធ្វើការជាមួយអង្គភាពផ្សេងក្នុងក្រុមហ៊ុន។
  • អាចលៃតម្រូវបាន – អាចផ្លាស់ប្តូរឲ្យសមរម្យនឹងរចនាសម្ព័ន្ធអង្គភាព។

ខ. ចំណុចខ្សោយ (Weaknesses)

  • អាចត្រូវចាត់ទុកជាផ្នែកចំណាយច្រើន – ពុំមានទិន្នផលផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុជាក់លាក់។
  • ការប្រែប្រួលយឺតយ៉ាវ – ប្រសិនបើគ្មានការគ្រប់គ្រងផ្លូវច្បាប់ និងបច្ចេកវិទ្យាខ្ពស់។
  • គ្មានប្រព័ន្ធតាមដានត្រឹមត្រូវ – ធ្វើឱ្យការវិភាគទិន្នន័យមិនបានល្អ។

គ. ឱកាស (Opportunities)

  • ការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាឌីជីថល – ដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាពនិងកាត់បន្ថយការចំណាយ។
  • ការប្រើប្រាស់សេវាកម្មពីខាងក្រៅ – អាចជួយកាត់បន្ថយការចំណាយប្រតិបត្តិការ។
  • បង្កើនបទពិសោធន៍របស់បុគ្គលិក – ដើម្បីផ្តល់សេវាកម្មប្រកបដោយគុណភាពខ្ពស់។
  • ផែនការបរិស្ថានបៃតង – ដើម្បីបង្កើតការងារមានចីរភាព។

ឃ. ចំណុចត្រូវប្រុងប្រយ័ត្ន (Threats)

  • ក្នុងស្ថានភាពសេដ្ឋកិច្ចមិនសូវល្អ – ការចំណាយត្រូវគិតភាពចាំបាច់ និងកាត់បន្ថយចំណាយ។
  • ការប្រកួតប្រជែងរវាងអង្គភាពផ្សេងៗ – អាចបណ្តាលឲ្យតម្រូវឲ្យមានការកែប្រែយុទ្ធសាស្ត្រ។ បញ្ហាការត្រួតពិនិត្យមិនបានល្អ គ្មានប្រព័ន្ធត្រឹមត្រូវ នាំឱ្យមានកហុសឆ្គងលើការក្រប់គ្រង បាត់គុណភាព​ប្រសិទ្ធិភាពការងារ។

៣. សំណើសម្រាប់ការកែលម្អយុទ្ធសាស្ត្រ


ក. ការដំណើរការឌីជីថលនិងអូតូម៉ាទិក

ប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធឆ្លាតវៃសម្រាប់ការងាររដ្ឋបាល។
ប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងឯកសារលើក្លោដ (Cloud-based systems)។
កែលម្អប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងការបញ្ជារទិញឥវ៉ាន់។


ខ. កាត់បន្ថយការចំណាយ
ស្វែងរកកិច្ចសន្យាជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់ដោយមានការបញ្ចុះតម្លៃល្អ។
ប្រើប្រាស់វិធីសាស្ត្រសន្សំសំចៃថាមពល។
បង្កើតប្រព័ន្ធចែករំលែកសេវាកម្មរួម។


គ. ការរីកចម្រើនសម្រាប់បុគ្គលិក
បង្កើតលក្ខខណ្ឌការងារបត់បែន។
បង្កើនសុវត្ថិភាពនិងបរិស្ថានការងារបានល្អ។
បង្កើតប្រព័ន្ធប្រមូលព័ត៌មានមតិពីបុគ្គលិក។


ឃ. ការផ្គូផ្គងនឹងគោលនយោបាយអង្គភាពនិងសង្គម
ប្រើប្រាស់ស្តង់ដារសម្រាប់ការគ្រប់គ្រង។
គោរពច្បាប់និងបទប្បញ្ញត្តិរលក្ខណ្ឌការងារ។
ជួយគាំទ្រគម្រោងសង្គមនិងបរិស្ថាន។


៤. សូចនាករសមត្ថភាព (KPIs) សម្រាប់វាស់លទ្ធផល

ប្រភេទ សូចនាករ (KPI)
ប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការ ការបន្ថយពេលវេលាចំណាយក្នុងការគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ។
ការគ្រប់គ្រងចំណាយ អត្រាកាត់បន្ថយការចំណាយប្រចាំឆ្នាំ។
ការពេញចិត្តរបស់បុគ្គលិក ផ្តល់ពិន្ទុអំពីបទពិសោធន៍បុគ្គលិក។
បទដ្ឋានច្បាប់ ចំនួនការរំលងច្បាប់ឬបញ្ហានិយ័តកម្ម។
បរិស្ថាននិងការអភិរក្សការបន្ថយថាមពលនិងបរិយាកាសល្អ។


សន្និដ្ឋាន
ផែនការយុទ្ធសាស្ត្ររបស់ផ្នែក ការចាត់ការទូទៅ ត្រូវផ្ដោតលើការកែលម្អប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការ កាត់បន្ថយការចំណាយ ធ្វើឲ្យបុគ្គលិកមានភាពសុខដុម និងទាក់ទងទៅនឹងបរិស្ថាន។ ដោយប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា និងយុទ្ធសាស្ត្រចីរភាព ផ្នែកនេះអាចអភិវឌ្ឍន៍បានយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព។

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist