វិភាគផែនការយុទ្ធសាស្រ្តសម្រាប់ការរដ្ឋបាល, ការគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្ស និងការិយាល័យទំនាក់ទំនង
១. វិភាគផែនការយុទ្ធសាស្រ្តការរដ្ឋបាល
គោលបំណង:
ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការ
ធ្វើឱ្យដំណើរការផ្ទៃក្នុងកាន់តែរលូន
បង្កើនការប្រាស្រ័យទាក់ទង និងការសម្របសម្រួល
ទប់ស្កាត់ការមិនគោរពតាមបទដ្ឋាន និងបទប្បញ្ញត្តិ
យុទ្ធសាស្រ្តសំខាន់ៗ:
អូតូម៉ាតកម្មដំណើរការ: ប្រើឧបករណ៍ឌីជីថលដើម្បីកាត់បន្ថយការងារដោយដៃ។
ការបែងចែកធនធានឱ្យមានប្រសិទ្ធភាព: គ្រប់គ្រងថវិកា និងកម្លាំងការងារដោយប្រកាន់យ៉ាងប្រុងប្រយ័ត្ន។
ការអភិវឌ្ឍន៍នយោបាយ: ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពនយោបាយជាប្រចាំ ដើម្បីត្រូវនឹងបទដ្ឋានថ្មីៗ។
ការត្រួតពិនិត្យប្រសិទ្ធភាព: ប្រើ KPIs ដើម្បីតាមដានប្រសិទ្ធភាព និងផលិតភាពការងារ។
ការគ្រប់គ្រងហានិភ័យ: កំណត់ហានិភ័យនានា និងរៀបចំផែនការការពារ។
បញ្ហា និងដំណោះស្រាយ:
ការលំបាកក្នុងប្រព័ន្ធបៃងប៉ោង: បង្កើនប្រសិទ្ធភាពការអនុម័តដោយប្រើបច្ចេកវិទ្យា។
កំហិតថវិកា: ប្រើវិធានការសន្សំសំចៃ និងកាត់បន្ថយការពឹងផ្អែកលើធនធានជាសញ្ញាសារ។
ការគ្រប់គ្រងបទប្បញ្ញត្តិ: ធ្វើអូឌីត (Audit) និងបណ្ដុះបណ្ដាលបុគ្គលិកអំពីបទប្បញ្ញត្តិថ្មីៗ។
២. វិភាគផែនការយុទ្ធសាស្រ្តការគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្ស
គោលបំណង:
ទាក់ទាញ និងរក្សាបុគ្គលិកដែលមានសមត្ថភាពខ្ពស់
អភិវឌ្ឍសមត្ថភាពបុគ្គលិក និងផ្តល់ឱកាសក្នុងអាជីព
បង្កើតបរិយាកាសការងារដែលមានផលិតភាព និងការចូលរួម
រៀបចំយុទ្ធសាស្រ្តសម្រាប់ភាពខុសគ្នា ភាពស្មើភាព និងការចូលរួម
យុទ្ធសាស្រ្តសំខាន់ៗ:
ការជ្រើសរើស និងរក្សាបុគ្គលិក: ផ្តល់ប្រាក់ឧបត្ថម្ភដ៏មានការប្រកួតប្រជែង និងឱកាសអភិវឌ្ឍអាជីព។
ការបណ្តុះបណ្តាល និងអភិវឌ្ឍបុគ្គលិក: រៀបចំសិក្ខាសាលា និងកម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលជាប្រចាំ។
ការគ្រប់គ្រងប្រសិទ្ធភាពការងារ: ប្រើប្រព័ន្ធវាយតម្លៃដើម្បីផ្តល់មតិយោបល់យ៉ាងមានប្រយោជន៍។
ការចូលរួមរបស់បុគ្គលិក: ធ្វើការស្ទង់មតិ និងរៀបចំសកម្មភាពជាក្រុម។
ការប្រើបច្ចេកវិទ្យា HR: ប្រើ HRM software ដើម្បីគ្រប់គ្រងប្រាក់ខែ, ការចូលធ្វើការ និងទិន្នន័យបុគ្គលិក។
បញ្ហា និងដំណោះស្រាយ:
អត្រាបុគ្គលិកចាកចេញខ្ពស់: ធ្វើសម្ភាសន៍អំពីមូលហេតុនៃការចាកចេញ និងបង្កើនភាពសប្បាយរីករាយនៃការងារ។
ការមិនចូលរួមរបស់បុគ្គលិក: ចាប់អារម្មណ៍លើកម្មវិធីលើកទឹកចិត្ត និងការផ្តល់រង្វាន់។
ការខ្វះជំនាញក្នុងក្រុមការងារ: ផ្តល់អាហារូបករណ៍ និងវគ្គបណ្តុះបណ្តាលបន្ថែម។
៣. វិភាគផែនការយុទ្ធសាស្រ្តការិយាល័យទំនាក់ទំនង
គោលបំណង:
ពង្រឹងទំនាក់ទំនងផ្ទៃក្នុង និងក្រៅ
ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការប្រាស្រ័យទាក់ទង និងការរៀបចំយុទ្ធសាស្រ្តម៉ាកសញ្ញា
គ្រប់គ្រងការរំពឹងទុករបស់អ្នកមានផ្នែកពាក់ព័ន្ធ
បង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តដោះស្រាយជម្លោះ និងចរចា
យុទ្ធសាស្រ្តសំខាន់ៗ:
ទំនាក់ទំនងផ្ទៃក្នុង: លើកទឹកចិត្តការប្រាស្រ័យទាក់ទងរវាងថ្នាក់គ្រប់គ្រង និងបុគ្គលិក។
ទំនាក់ទំនងក្រៅស្ថាប័ន: បង្កើតដៃគូជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធដូចជា អតិថិជន និងរដ្ឋាភិបាល។
ការគ្រប់គ្រងស្ថានការណ៍វិបត្តិ: រៀបចំគោលការណ៍ដោះស្រាយបញ្ហាក្នុងករណីមានវិបត្តិ។
ការចូលរួមក្នុងសង្គម: ដំណើរការសកម្មភាពសង្គម និងការពង្រឹងកេរ្តិ៍ឈ្មោះ។
ការគ្រប់គ្រងកេរ្តិ៍ឈ្មោះនៃស្ថាប័ន: ត្រួតពិនិត្យមតិសាធារណៈ និងឆ្លើយតបដោយប្រកាន់យ៉ាងប្រុងប្រយ័ត្ន។
បញ្ហា និងដំណោះស្រាយ:
ការមិនមានការប្រាស្រ័យយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព: បង្កើតបណ្តាញទំនាក់ទំនងដែលមានប្រសិទ្ធភាព។
ជម្លោះជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធ: ប្រើវិធីសាស្រ្តចរចា និងការផ្ដល់ដំណោះស្រាយដោយសមធម៌។
បញ្ហាកេរ្តិ៍ឈ្មោះ: ប្រើយុទ្ធសាស្រ្ត PR ដើម្បីធ្វើឱ្យមានភាពអស្ចារ្យក្នុងការប្រកាសព័ត៌មាន។
សន្និដ្ឋាន
យុទ្ធសាស្រ្តល្អនឹងធានាឱ្យមាន ប្រសិទ្ធភាព, ការយកចិត្តទុកដាក់លើបុគ្គលិក, និងទំនាក់ទំនងខ្ពស់។ លក្ខណៈសំខាន់គឺ បញ្ចូលបច្ចេកវិទ្យា, អភិវឌ្ឍបុគ្គលិក, គ្រប់គ្រងអ្នកមានផ្នែកពាក់ព័ន្ធ, និងបង្កើតដំណើរការដែលមានប្រសិទ្ធភាព។