ការិយាល័យរដ្ឋបាល បុគ្គលិក និង ទំនាក់ទំនង – តួនាទីនិងភារកិច្ច

វិភាគផែនការយុទ្ធសាស្រ្តសម្រាប់ការរដ្ឋបាល, ការគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្ស និងការិយាល័យទំនាក់ទំនង
១. វិភាគផែនការយុទ្ធសាស្រ្តការរដ្ឋបាល

គោលបំណង:
ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការ
ធ្វើឱ្យដំណើរការផ្ទៃក្នុងកាន់តែរលូន
បង្កើនការប្រាស្រ័យទាក់ទង និងការសម្របសម្រួល
ទប់ស្កាត់ការមិនគោរពតាមបទដ្ឋាន និងបទប្បញ្ញត្តិ
យុទ្ធសាស្រ្តសំខាន់ៗ:
អូតូម៉ាតកម្មដំណើរការ: ប្រើឧបករណ៍ឌីជីថលដើម្បីកាត់បន្ថយការងារដោយដៃ។
ការបែងចែកធនធានឱ្យមានប្រសិទ្ធភាព: គ្រប់គ្រងថវិកា និងកម្លាំងការងារដោយប្រកាន់យ៉ាងប្រុងប្រយ័ត្ន។
ការអភិវឌ្ឍន៍នយោបាយ: ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពនយោបាយជាប្រចាំ ដើម្បីត្រូវនឹងបទដ្ឋានថ្មីៗ។
ការត្រួតពិនិត្យប្រសិទ្ធភាព: ប្រើ KPIs ដើម្បីតាមដានប្រសិទ្ធភាព និងផលិតភាពការងារ។
ការគ្រប់គ្រងហានិភ័យ: កំណត់ហានិភ័យនានា និងរៀបចំផែនការការពារ។
បញ្ហា និងដំណោះស្រាយ:
ការលំបាកក្នុងប្រព័ន្ធបៃងប៉ោង: បង្កើនប្រសិទ្ធភាពការអនុម័តដោយប្រើបច្ចេកវិទ្យា។
កំហិតថវិកា: ប្រើវិធានការសន្សំសំចៃ និងកាត់បន្ថយការពឹងផ្អែកលើធនធានជាសញ្ញាសារ។
ការគ្រប់គ្រងបទប្បញ្ញត្តិ: ធ្វើអូឌីត (Audit) និងបណ្ដុះបណ្ដាលបុគ្គលិកអំពីបទប្បញ្ញត្តិថ្មីៗ។

២. វិភាគផែនការយុទ្ធសាស្រ្តការគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្ស

គោលបំណង:
ទាក់ទាញ និងរក្សាបុគ្គលិកដែលមានសមត្ថភាពខ្ពស់
អភិវឌ្ឍសមត្ថភាពបុគ្គលិក និងផ្តល់ឱកាសក្នុងអាជីព
បង្កើតបរិយាកាសការងារដែលមានផលិតភាព និងការចូលរួម
រៀបចំយុទ្ធសាស្រ្តសម្រាប់ភាពខុសគ្នា ភាពស្មើភាព និងការចូលរួម
យុទ្ធសាស្រ្តសំខាន់ៗ:
ការជ្រើសរើស និងរក្សាបុគ្គលិក: ផ្តល់ប្រាក់ឧបត្ថម្ភដ៏មានការប្រកួតប្រជែង និងឱកាសអភិវឌ្ឍអាជីព។
ការបណ្តុះបណ្តាល និងអភិវឌ្ឍបុគ្គលិក: រៀបចំសិក្ខាសាលា និងកម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលជាប្រចាំ។
ការគ្រប់គ្រងប្រសិទ្ធភាពការងារ: ប្រើប្រព័ន្ធវាយតម្លៃដើម្បីផ្តល់មតិយោបល់យ៉ាងមានប្រយោជន៍។
ការចូលរួមរបស់បុគ្គលិក: ធ្វើការស្ទង់មតិ និងរៀបចំសកម្មភាពជាក្រុម។
ការប្រើបច្ចេកវិទ្យា HR: ប្រើ HRM software ដើម្បីគ្រប់គ្រងប្រាក់ខែ, ការចូលធ្វើការ និងទិន្នន័យបុគ្គលិក។
បញ្ហា និងដំណោះស្រាយ:
អត្រាបុគ្គលិកចាកចេញខ្ពស់: ធ្វើសម្ភាសន៍អំពីមូលហេតុនៃការចាកចេញ និងបង្កើនភាពសប្បាយរីករាយនៃការងារ។
ការមិនចូលរួមរបស់បុគ្គលិក: ចាប់អារម្មណ៍លើកម្មវិធីលើកទឹកចិត្ត និងការផ្តល់រង្វាន់។
ការខ្វះជំនាញក្នុងក្រុមការងារ: ផ្តល់អាហារូបករណ៍ និងវគ្គបណ្តុះបណ្តាលបន្ថែម។

៣. វិភាគផែនការយុទ្ធសាស្រ្តការិយាល័យទំនាក់ទំនង

គោលបំណង:
ពង្រឹងទំនាក់ទំនងផ្ទៃក្នុង និងក្រៅ
ធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវការប្រាស្រ័យទាក់ទង និងការរៀបចំយុទ្ធសាស្រ្តម៉ាកសញ្ញា
គ្រប់គ្រងការរំពឹងទុករបស់អ្នកមានផ្នែកពាក់ព័ន្ធ
បង្កើតយុទ្ធសាស្រ្តដោះស្រាយជម្លោះ និងចរចា
យុទ្ធសាស្រ្តសំខាន់ៗ:
ទំនាក់ទំនងផ្ទៃក្នុង: លើកទឹកចិត្តការប្រាស្រ័យទាក់ទងរវាងថ្នាក់គ្រប់គ្រង និងបុគ្គលិក។
ទំនាក់ទំនងក្រៅស្ថាប័ន: បង្កើតដៃគូជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធដូចជា អតិថិជន និងរដ្ឋាភិបាល។
ការគ្រប់គ្រងស្ថានការណ៍វិបត្តិ: រៀបចំគោលការណ៍ដោះស្រាយបញ្ហាក្នុងករណីមានវិបត្តិ។
ការចូលរួមក្នុងសង្គម: ដំណើរការសកម្មភាពសង្គម និងការពង្រឹងកេរ្តិ៍ឈ្មោះ។
ការគ្រប់គ្រងកេរ្តិ៍ឈ្មោះនៃស្ថាប័ន: ត្រួតពិនិត្យមតិសាធារណៈ និងឆ្លើយតបដោយប្រកាន់យ៉ាងប្រុងប្រយ័ត្ន។
បញ្ហា និងដំណោះស្រាយ:
ការមិនមានការប្រាស្រ័យយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព: បង្កើតបណ្តាញទំនាក់ទំនងដែលមានប្រសិទ្ធភាព។
ជម្លោះជាមួយភាគីពាក់ព័ន្ធ: ប្រើវិធីសាស្រ្តចរចា និងការផ្ដល់ដំណោះស្រាយដោយសមធម៌។
បញ្ហាកេរ្តិ៍ឈ្មោះ: ប្រើយុទ្ធសាស្រ្ត PR ដើម្បីធ្វើឱ្យមានភាពអស្ចារ្យក្នុងការប្រកាសព័ត៌មាន។

សន្និដ្ឋាន
យុទ្ធសាស្រ្តល្អនឹងធានាឱ្យមាន ប្រសិទ្ធភាព, ការយកចិត្តទុកដាក់លើបុគ្គលិក, និងទំនាក់ទំនងខ្ពស់។ លក្ខណៈសំខាន់គឺ បញ្ចូលបច្ចេកវិទ្យា, អភិវឌ្ឍបុគ្គលិក, គ្រប់គ្រងអ្នកមានផ្នែកពាក់ព័ន្ធ, និងបង្កើតដំណើរការដែលមានប្រសិទ្ធភាព

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist